måndag 21 april 2008

Solig söndagstur!

I söndags fick jag sällskap på cykelturen av H (som även springer vårruset och cyklar tjejvättern i år). Vi hade bestämt oss för att cykla ner till supermysiga Nordgården där de har smaskigt men tyvärr ganska dyrt fika (under långpass på cykel är det ok att fika faktiskt).

Vi trampade på i lugnt och skönt tempo längs en av de mysigaste cykelvägarna jag känner till. Vet inte riktigt varför jag inte tog några bilder, men det blev inte riktigt av, synd för det var väldigt fint. Man cyklar hela tiden längs med havet som just idag visade sig från sin bästa sida, när det blåser är det inte riktigt lika kul att köra där.

Det var hur som helst väldigt kul att få sällskap på rundan, det ger massor med extra energi! :-)

Jag körde en liten extrasväng innan jag träffade H så allt som allt blev det nästan 7 mil i söndags också.

Inga kommentarer: